czwartek, 17 listopada 2011

KOLEJNY FILM PREZENTUJĄCY MOŻLIWOŚCI APARATU/KAMERY SGS2



Niestety ostatnimi czasy dość sporo pracuję a jak nie pracuję to nie mam mocy na umieszczanie nowych wpisów na blogu. Dziś jednak udało mi się przemóc.Jako, że udało mi się nagrać ostatnio sensowny filmik, który pokazuje możliwości nagrywania materiału video przez Galaxy S2 postanowiłem się nim podzielić. Zapraszam do obejrzenia - lokalizacja Sopot - MOLO.
Filmik nagrany w rozdzielczości 720p ponieważ uważam za najrozsądniejsza taką rozdzielczość.Materiał prezentuje się bardzo dobrze i pamięci zostaje zawsze trochę więcej a co za tym idzie pozwala to na wydłużenie czasu nagrania. Przy okazji chciałbym prosić o wyrażenie opinii na temat ANIMACJI pojawiającej się na początku filmu. Podoba się ?? Nie podoba się ?? Dajcie znać.

2 komentarze:

  1. Animacja jest zdecydowanie za długa.. już nawet pomijając fakt, że przewijam filmik do tego co mnie interesuje już po kilku pierwszych klatkach. Moim zdaniem wystarczyłby sam screen z logo ew. coś na max 2-3 sekundy.. ALE NIE 15!!

    Co do samej animacji to moim zdaniem te kawałki powinny się składać w napis od początku do końca, a nie z takim przeskokiem.

    Trzecia sprawa to masz coś tu popieprzone bo jak włączę/zatrzymam filmik to nie mogę pisać komentarza (po kliknięciu w pole edycji) bo zamiast tego nadal "steruję" odtwarzaczem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagi i odwiedzenie stronki. Pozdrawiam

      Usuń